Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

ULIPON

Sang ikaw ang akon nakita,
Nag-untat ang libot sang duta
Kag akon gid nga nanotaran
Ikaw gid lamang ang makit- an

Naurungan yadto nga tini-on
Sang magtabo ang panulok naton
Kag sadtong ikaw na ang magyuhom
Pwerte ang kalipay nga naangkon

Apang ikaw may ara  nga iban
Ini ang akon man nga  nahangpan
Apang balatyagon ‘di mapunggan
Ikaw ang ginasinggit sang dughan

Daw sa ginasaksak ‘ning corazon
Paghigugma ko nga labaw-donggon
Wala gid sini may makatupong
Gahulat nga ikaw ang maangkon

San-o bala ina nga tini-on
Ako na ang nagatalangison
O toto, tani imo batyagon
Nga ako, ang imo nga ulipon.

No comments:

Post a Comment