Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

Ang Puno bilang Nasyon

ang isa ka puno mangin mabinungahon
kung ang nagasagod may taguiposoon
husto ang pag- abuno, husto ang paglambon
piho ang produkto sini, lapaw pa sa ginahaum

apang, kung ang nagatatap nagapabaya
makabunyag man o sa hindi,tama na sa iya
inugbakal sang abono, iya ginaibanan
ginabutang sa bulsa , unahon ang kalipayan

mga pinalangga ko nga mga kauturan
ini nga panalambiton akon padalman
natuhoy sa  makasiligni nga kahimtangan
sining nasyon nga Pilipinas, Dutang Ginkatawhan.

Husto nga pagdumala ang kinahanglan sang nasyon
Agud malampasan ang mga upang sa pagtib- ong
Ini sa bulig sang mga yara sa posisyon
Kauturan, maumpisa ini sa balaan nga eleksyon.

Ang pagtib-ong sining cancer nga corruption
Ang rason sang nagalumapaw nga kapigaduhon
Matuod indi madula ang kapigaduhon sa isa ka nasyon
Apang mahagan- hagan ini kung wala sang corruption

Sa mga advertisement,streamers,banners sang mga pulitiko
Nagabanaag nga mga milyones ang ila ginagasto
Sa tion sang eleksyon gaguluwa ang ila nga mga linibo
apang sa ti-on sang pagkapuraot ginalimitahan ang inug- gasto.

Ining pagpanagtag sang kwarta indi na malikawan
Nangin praktikal na lang gid ang mga kauturan
Apang pilia ang nagakadapat sa posisyon
Tampad, may binuhatan, mabinuligon kag maluluy-on

No comments:

Post a Comment