Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

Sa Pamangkot Nag-umpisa

Sa tion nga mag-upod kita nga duwa
Indi gid mapunggan ining mga mata
Nga  ikaw ang tulukon o himutaran
Bangud  gaunong diri ang akon dughan
Nadumduman ko sadto anay
Sang kita indi pa mag- abyanay
Una ka nga tinuga sa akon nagpakanubo
Sa akon pamangkot, saka padalom na tulok naagom ko.
Dili gid ini makakas sa akon panumduman
Bangud yadto nga adlaw akon nga kaadlawan
Pwerte ang kaugot nga akon nabatyagan
Kag nagpromisa nga ikaw ang pagabaslan.
Apang kung magtabo ang banas ta nga duwa
Indi makadiretso tulok ining mga mata
Pinasahi nga balatyagon nga indi ko kaintindi
Bangud bisan pangalan mo sadto wala ko mahibal-i
Nagdisidir ako nga dulaon ka sa akon panumduman
Apang akon nga nasayran ikaw ang may napangaluyagan
_________________ ang iya pangalan
Kainit, kaugot, kasubo ang akon nabatyagan
Sadto ako pa ang may kahagugma
Apang sadto nga ti-on ako ang nagduwa duwa
Kung sin-o ang akon ginapalangga
Ikaw na bala ukon siya?
Apang subong wala na siya
Sa iban nga butkon naangkon siya
Sa pihak nga bahin, nag-abot ka sa akon kabuhi
Sang ginpamangkot ka sa intermission sang CAT
Nangin parte ka na sang kada adlaw nga pagginawi
 Dili makumpleto ning adlaw kun di ka upod sa pagpuli
Ang laragway mo dili makuha sa akon panumduman
Kay bisan sa tagsa ka damgo, wala paltos, ako imu ginaupdan
Sa pihak sang pagpangibot nga akon maagom
Ini ginabalewala, bangud ako man ang malipayon
Bangud ikaw naman ang akon maupod sa malip-ot nga ti-on
Agud akon makusi, madugsing, malumo lumo nga sa akon makapayuhom.
Sa akon panumduman, dili makakas ang imu laragway
Sa ti-on nga kita ang maglangu langu kag magsuyaay
Ang inagi mo nga mga panghulag akon ginabalik balikan
Kung ako na ang makabatang sa akon hiligdaan
Big T, tae, sanamabetsin, ti ano  nga mga sugilanon
Mga pangkabo nga akon maangkon
Apang ini ang sa akon makapayuhom
Kag kis-a makapautoy- utoy kadlaw bisan gaisahanon.
Akon pinalangga, natandog gid ining taguiposoon
Sang ako ang gindangpan isa ka gab-i nga maulanon
Apang ako ang gapangayo sang pasaylo
Bangud sang natabo ,nagluntad ang mga isyu.
Madamu nga salamat akon pinalangga
Nga sa akon kabuhi, ikaw  ang  nasugata
Kabay nga  dili mo ako malimtan
Bangud dili ka madula diri sa akon nga dughan.

No comments:

Post a Comment