Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

Katapusan

Unsa man ining taguiposoon
Pirme lang nagatalangison
Panggugma nga sugilanon
Wala gid sang paabuton.
Ikaw ang akon ginhalaran
Sining maila nga dughan
Apang imu lang ginhampangan
Kag mahapos nga tinalikdan
Dughan ko ang gadinugo
Napuno sang kasubo
Kag kung pagabatyagon
Daw sa ginakumos ang corazon
Luha ko ang gainagay
Nga daw isa ka busay
Bangud sa imu nonoy
Dughan ko ang namuloypoy
Akon na lang ini tapuson
Ining akon panalambiton
Nga ako imu man higugmaon
Apang daw indi gid maangkon
Ginahandum ko nga kalipayan
Akon na lang ini kaptan
Paagi nga wala na sang iban
                                                         Ini ginatawag nga KATAPUSAN

No comments:

Post a Comment