Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

Salamat

Kalipay ang akon nabatyagan
Daw nagalupad sa kahawaan
Nagamartsa ining akon dughan
Sang ginpabutyag niya ang nabatyagan
Madugay nga tini-on ang ginhulat
Nga ang gugma niya sa akon magtapak
Dughan ko ang nagalumpat- lumpat
Sang ang pamangkot ko iya ginsabat
Tingog sang mga anghel ang mabatian
Ambahanon nga matam-is sa dulunggan
Kaangay sang paraiso ang ginakahimtangan
Daw sa nag-untat ang dalagan sang orasan.
Madamo nga salamat akon abyan
Nga ako imu man natalupangdan
Bisan sa paagi nga hampang hampang
Kaangay ni ________ nga imu gintiaw tiawan.

No comments:

Post a Comment