Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

Paglaum Ka Bala Sang Nasyon?

Sadto nga panahon, nakapagkit sa sining panumduman
Paglaum sining nasyon, yara sa pulitiko nga gamhanan
Kag kung ining aton nga gobyerno ang masimpunan
Sang isa ka malain nga ginhawa, piho kita gid ang magaumang.

Korapsyon isa ka malala nga cancer sining pungsod
Makit- an kuno sa mga pulitiko nga mga masupog
Masupog sa pagkalkal ukon pagbulsa sining kaban naton
Ubuson ang manggad sang pungsod, kaugalingon ang lipayon

Ako isa lamang ka ordinaryo nga tinuga
Nga indi makapamatuod sang pagpangkorap nga istorya
Apang ako ang makahatag man sang isa ka ebidensya
Nga sa aton nga gobyerno may nagakatabo nga anomaliya.

Nagligad lamang nga kagab-ihon digya sa siyudad naton
Samtang ako ang nagakuyab kuyab sa inasalan namun
Tatlo ka alagad sang kasuguan ang nagpamalaklon
Sang mag-inisipay, doktoron ko kuno ang presyo
Agud makaginansya man si manong.

Kag sang ako man ang makasakay sa isa ka pampubliko nga salakyan
Isa ka eksena ang indi gid madula sa sining panumduman
Auxillary sa Jaro Plaza  nga kabalan ang akon nakit-an
Pasimple nga nagdaho sang lisensya sining amun nga driver
Bulubalikid, sulat- sulat,lista- lista, gale isa ka gatos ang iya ginbulsa.

Ini isa lamang ka maathag nga sugilanon mga abyan
Mataas man o manubo ang posisyon sining mga gamhanan
May ginalikom man gale nga mga malain nga paminatasan
Nga mangin anay nga nagapagabok sining Dutang Ginkatawhan.

Matuod nga tanan nga tawo may mga kinahanglanon
Apang, kuntani nga ipagkit sa mga utok kag taguiposoon
Nga sa kada piso nga ginakawat kag ginapangalipay naton
Nagasalig ang tiyan kag puturo sang mga kauturan nga umang pa sa aton

Mga utod ko, kuntani kita tanan ang magmainantuson kag maghululugpong
Indi malampasan ining mga palaligban kung kita ang mangin sakon
Ang pagkasakon sa manggad kag gahum ang makapatay sa aton
Indi lamang sa aton nga kaugalingon kundi amu man sa masunod nga henerasyon.

Kung mangin tampad sa posisyon ang tagsa ka mga makagagahum
Piho ang pagtib-ong sining pungsod labaw pa sa ginahaum
Mangin malipayon ang tanan, mangin masulhay ang pangabuhi naton
Wala pa sang away,gamu kag hinisaay sa palibot naton

Gani sa mga makabasa nga mga makagagahum sa sining panalambiton
Kabay mapamangkot ninyo ang inyo nga mga kaugalingon
Kung kamu bala isa ka instrumento sa pagtib- ong sang nasyon
Ukon isa ka sa mga kuto sining nasyon nga kinahanglan na nga tudson.

1 comment:

  1. maganda po ang piece na ito ... ano po ang magandang expression dito???
    thank you po

    ReplyDelete