Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

Salamat

Mutias gracias sa katsila nga lenggwahe
doomo arigatoo gozaimasu sa niponggo nga pang abi abi
kag kun sa inintsik, xie xie ni nga tinaga
madamu nga salamat sa ilonggo nga sultada.

ini nga binalaybay ginahalad ko sa imu
bilang pakita sang pagpasalamat ko
sang ginhatag mo nga mga pelikula
ako gid ang nakaangkon sang kasadya

_________ abi ko sang una koreano
gale isa man ka kasimanwa nga ilonggo
kuntani indi ka magabag- o
mangin abyan tubtob san- o

tandai lamang akon nga amigo
di maghuya huya kun may maibulig ako
saligan mo,basta lang nga makaya ko
piho, wala duda, itanyag ko ang masarangan ko.

di lang pagkalimti ini nga ngalan
Farah Grace aka Farahluman
kun ako man ang madula sa Tiong San
kabay nga mapabilin ka nga akon abyan..



=)

No comments:

Post a Comment