Basura

Basura
Katulad ng basura. ako ay itinapon ng aking totoong magulang. Ngunit mayroon tayong kasabihan na sa bawat basura ay may nakatagong kayamanan, at iyon ang aking ipinagmamalaki, sapagkat, narito sa aking mga kamay ang kumikinang na Diploma....ang Diploma mula sa isang Ibinasura.

Tuesday, February 1, 2011

San- o?

Sang ikaw ang akon nga makit-an
Dinakop mo ining dughan
Sa imo nga kaambong
Kaw gid ang pagamingawon
Manaya-naya nimu nga guya
Sa akon nagapasadya
Sa kada nimu nga pagyuhom
Daw malukso ning taguiposoon
Ginahandum gid nga ikaw ang mahakos
Sa akon nga butkon ikaw ang makugos
Ipabutyag ning ginabatyag
Bangud ini na ang natublag
San-o ko pa bala ina maangkon
Inang maila mo nga taguiposoon
Kuntani paghigugma mo ang akon maangkon
Ginapangako ko ikaw lang gid ang akon pagasimbahon

No comments:

Post a Comment